🔔🔔🔔عوارض امواج رادیویی


چند نکته:


متاسفانه با ورود تکنولوژی 5G  و ارتقاء عملکردهای آنتنهای فرستنده و گوشیهای موبایل ، و نیز مودم های اینترنت وای فای( مودم بیسیم که همه استفاده میکنند) قدرت نفوذ امواج الکترو مغناطیس به بافتهای زنده بیشتر شده و درآینده نزدیک شاهد زودتر زرد شدن برگ درختان و ناهنجاری در رشد آنها و کودکان و بروز انواع بیماریهای بیرون و درون بافتی در بدن مردم خواهیم بود.


ارتباطات سریعتر به قیمت پذیرش بیماریهایی که قبلا انسان تجربه نکرده و نیز کوتاه شدن عمر است. 

 چند راهکاربرای کمترکردن اثرات امواج الکترو مغناطیس بر بافتهای زنده انسانی و جانوری از طرف نهادهای بهداشتی ارائه شده است :

۱- همانطور که برای اشیاء منزلتان جایی درنظر گرفته اید ، برای گوشی موبایلتان هم جایی در نظر بگیرید که دورتر از محل استراحت روزانه باشد( درصورت زنگ خوردن ازجایتان برمی خیزید و به آن جواب میدهید و از یکجا نشستن هم پرهیز میشود)

۲- شبها نیز از بدنتان دور نگهدارید و اگر ضرورتی ندارد تا ساعات اولیه صبح گاهی آن را در حالت پرواز بگذارید.

درطول روز اگر مجبور هستید در جیب لباستان بگذارید( که اغلب مجبورید😉 ) محل آنرا به تناوب عوض کنید. جوانتر ها و همه آنها که نگران عوارض ناباروری هستند بیشتر رعایت کنند!

۳- تا آنجا که ممکن است از هندزفری سیم دار یا بلوتوث برای مکالمه استفاده و از مجاورت گوشی با جمجمه برای مدت طولانی اجتناب کنید.

۴- هنگام اینترنت گردی زیاد در دستانتان نگیرید و آنرا در سطح صاف قرار داده یا از استند رومیزی استفاده نمایید.

۵- حتی الامکان از گوشی یا تبلت فاقد سیمکارت برای بچه ها استفاده نمایید( استفاده از وای فای مودم منزل در تایم کوتاه و متناوب با استراحت توصیه میشود)

۶- درمورد مودمهای خانگی دارای قابلیت وایرلس و بیسیم ، نیز رعایت این نکات از جمله قرار دادن درمحل دوراز خواب خود توصیه اکید میشود. البته تأکید بر خاموش کردن شبانه مودم اینترنت است تا به بدن خود در زمان استراحت فرصت ریکاوری و سلول سازی را بدهیدو از سردردهای دوره ای ناشی از نفوذ امواج درامان بمانید. خاموش کردن مودم در ساعات پایانی شب و موقع استراحت بهتراست با همکاری همه همسایگان در یک مجتمع باشد تا اثر بخشی آن برای ساکنان بهتر گردد.

۷- موارد توصیه ای دیگری هم هست که در این مجال نمی گنجد ، اما به توصیه پزشکان ، نوشیدن آب و مایعات بیشتر ، استفاده از قهوه و کافئین به اندازه ، استفاده از میوه و قارچ و سبزیجات تازه حاوی آنتی اکسیدانها و مصرف روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میل ویتامین c  و نیز شیر کم چرب و .... در بالا بردن توان بدن در مقابله با اثرات امواج مضر سهم بسزایی دارد. ما در دوره های آموزشی تجهیزات مخابراتی پاناسونیک ، یک مدرس ژاپنی داشتیم که میگفت: تکنولوژی های مخابراتی و ارتباطی در کشورهای جهان سوم زودتر از تامین زیرساختهای اساسی مردمشان به بهره برداری میرسد( یعنی در یک شهرستان کوچک قبل از تامین آب آشامیدنی مورد نیاز ، دکل ها و تجهیزات موبایل و ارتباطی و گوشی ها نصب میشود) به عبارتی اولویت ها برعکس است و چون دراین کشور ها متولی و مرجع قانون گذار مدیریت استاندارد ارتباطات رادیویی وجود ندارد ، این تکنولوژی ها با حداقل ایمنی جمعیتی و محیط زیستی به بهره برداری میرسد!!!!😔😔😔

درپایان لطیفه مرتبط با عرایض بالا و حال و هوای اینروزهای انتخاباتی عرض میکنم که : طرف رفته بود به شهرستان کوچکی و به مردم گفت: نیازتان را بگویید تا وقتی انتخاب شدم آنرا برآورده کنم، اولویتتان چیست؟ مردم گفتند لطفا آب بهداشتی برایمان فراهم کنید ما اینجا آب آشامیدنی درستی نداریم و تاکیدشان همان بود. آن شخص موبایلش را درآورد و تماس گرفت و چندتوصیه کرد و بعد رو به مردم آنجا گفت: الآن هماهنگ کردم. گفتند به محض انتخاب شدنم این پروژه افتتاح میشود و شما هم به خواسته تان میرسید. فقط یادتان باشد به من رای بدهید. خواسته دیگرتان چیست؟ آنها هم باهمان سادگی گفتند مشکل دیگرمان این است که اینجا موبایل آنتن دهی ندارد!!!!!😄😄😄😄😄

 شادباشید.🌸

محمدرضا ندیم پور ۱۴۰۰٫۲٫۲۵